söndag 12 april 2009

En påskafton att minnas

Förmiddagen tillbringade jag i ett par högskolevänners sällskap. Vi diskuterade en bok (The Nightwatch av Lukyanenko) och utvecklade ett par bluesimprovisationer. Till lunch åt vi Paella – en rätt vars otroliga smak Laura ansvarade för. Som vanligt måste jag nämna att hon förtjänar en karriär inom Restauranglivet.

Min afton tillägnades familj och barndomsvänner, i ett rörigt firande på en mexikansk restaurang i närheten. Efter middagen blev det Karaoke och dryckestävlingar. Festandet pågick en lång bit in på småtimmarna, och jag spenderade natten hos Sarah – den som hade oturen att bli husvärd för de som missade nattbussen.

"Karaoke och dryckestävlingar."

Det var inte den vildaste påskafton jag varit med om, men jag misstänker att ingenting kan toppa 2007’. Jag är fortfarande snurrig från den festen.

Addition: Jag har en hel del studier framför mig de närmaste månaderna, så ni för nöja er med ett par uppdateringar i veckan. Jag finns på MSN om ni behöver mig.

// Rick – som återhämtar sig från en fantastisk helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar